Det är mycket nu

Mycket som händer. Två flyttar inom en vecka kan man säga. Förra helgen flyttade min syster med dotter och sambo till en lägenhet från deras hus. Denna helgen var det pappas tur att ta flyttlasset också han till ett mindre bo. Jag och maken åkte ner för att hjälpa till.
Vilken tur att det inte är våran tur snart. Det är inte kul alls att flytta. Verkligen inte.
Det går an att hjälpa någon annan men gäller det en själv så får man smått panik när man inser att ALLT ska flyttas, och man har ju sparat på sig lite grejer genom åren.
Sen när den pärsen är över, Ja då ska ALLT i gamla lägenheten städas också men extrem noggrannhet. PUUUUUH!

Näe från denna lägenheten vi bor i nu ska det dröja läääänge innan jag ens funderar över att flytta mig ifrån




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0