Firarhelg

Helgen har varit kalas för hela slanten.
I lördags åkte vi till min syster med familj och dom hade lagat mat och satt upp ballonger och grejat för att jag har fyllt år. Till efterrätt fick vi chokladtårta som hade ljus på och text med happy birthday.
Så firad var det väl länge sedan man blev :) KUL. 
Fick  två jättefina tavlor med kallor som kommer åka så fort mannen kommer hem från jobbet.
Tack systeryster med fästman och milla.





På söndagen kom min far och min andra syster med fästman. Också dom för att fira mig.
Jag bjöd på lite gott att äta och fika och familjen hade med sig presenter :)
Av pappa en liten peng och en jättefint blombukett och syster hade köpt en vacker ask som var prydd med spets och i den låg snäckor och smycken. Jättefint verkligen.
Min ask var i mintgrönt men här kan ni se hur den såg ut.






Tänk att det är så roligt att fira varandra tycker jag. Jag älskar att köpa uppskattade presenter. Fast nog måste jag erkänna att det är kul att få också. Själva öppnandet är den roliga delen. Slita upp pappret för att se vad som döljer sig däri.

Igårkväll var vi förbi makens farfar. Han hade också en liten presentpeng till mig. Gulliga han.
Men nu får det vara nog med firande för min del.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0