Fixar och donar

Ordning och reda ska det vara om jag får som jag vill. För tillfället är det inte så lätt. Jag har som min make poängterat tusen gånger alldeles för mycket kläder och dom befinner sig överallt.
JA, men det är inte så lätt att få undan dom heller när det inte finns tillräckligt med garderober. Så nu har vi löst det med en Aneboda klädgarderob som ska in i sovrummet



Har ingenstans att ha mina muminmuggar och marimekkoskålar heller så det löste vi i samma veva med ett detolf vitrinskåp.




På balkongen kan vi inte sätta upp några möbler eller blommor förrens duvproblemet är löst. Väntar på att det ska komma en gubbe och sätta upp nät så de hemska fåglarna inte tar sig in och förstör. Sen kan jag göra fint med min hyllis och sockerkrukorna. Ska inhandla lite jord och blomster först med. En "gräsmatta" har vi köpt också .





Alla mina nya prylar kommer från ikea :)


Kommentarer
Postat av: Mad

Oh, den garderoben är ju så snygg! vill ha :D Gillar vitrinskåpet också. Hmm, IKEA nästa? Kramis!

2011-04-28 @ 09:40:57
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: erica

hehe visst är skåpet fint. och billigt med tycker jag. 699kr.ser fram emot att du kommer :)

2011-04-28 @ 09:47:52
Postat av: Carro

Ebba har precis en sån där Aneboda-garderob. Superfin!

2011-05-02 @ 19:29:44
URL: http://lattemammansvardag.blogspot.com
Postat av: erica

tackar carro. ja den var väldigt praktisk och passade bra eftersom den inte är så stor :)

2011-05-02 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0