Dagen före

Japp imorgon är det slut på 20nånting. Då blir man officiellt vuxen, gammal, old!
Då blir jag 30 år. Detta ska firas med att jag har hyrt en lokal för att inhysa släkten i.
Räkna ut vilka som skulle komma och insåg att vi inte får plats hemma.
Så jag har hyrt en lokal att vara i för dagen. Vi ska äta lite och så ska gästerna få gnugga geniknölarna en stund.Blir säkert bra.
Maken och jag ska fira själva helgen efter. Blir nog något trevligt det också tror jag :)

Till alla andra som fyller år samma datum som jag och kanske också möjligtvis blir 30. GRATTIS!

Happy birthday to meeeee :) om ett dygn.....



Vart sjuttan tar tiden vägen? Var jag inte 21 nyss? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0