Imagine my suprise

Häromdagen hade mitt paket från hm kommit och jag fick sms att jag nu kunde hämta det. Jiiipiii tänkte jag, äntligen ska man få testa dessa söta plagg från inclusive. Väl hemma skulle jag glad i hågen öppna paketet och börja testa kläder, bara för att upptäcka att det inte alls var mina kläder. Det var någon helt annan beställning. Mitt namn stod på paketet men inte i paketet.

Ringde till kundtjänst och fick prata med en jättetrevlig kvinna som genast skulle skicka nya kläder. Undra vem som fick mina och om denne blev lika förvånad som jag.
Nåja mina kläder är ju påväg än en gång och ingen större skada skedd igentligen.
Hoppas verkligen kläderna kommer snart. Är så nyfiken på passformen och hur man tar sig ut i dessa kreationer.




Oh dear!


Kommentarer
Postat av: B2B

Haha, kul! Not ;-)

Hoppas dina kläder kommer snart :-D & att de passar perfa :-)

2011-03-22 @ 13:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0