Hotellvistelse

I helgen har jag och maken firat hans födelsedag lite i förväg.
Jag hade utan hans vetskap bokat in oss på Hooks herrgård för övernattning och 3rättersmiddag mellan lördag och söndag. Helt fantastiskt fint var det. Jag älskar 1700 & 1800-tal och då har man verkligen bokat in sig på rätt hotell. Maten var jättegod och servicen mycket bra.

På kvällen satt vi i dom fina salongerna och drack kaffe och bara njöt av tillvaron precis som jag kan tänka mig att man gjorde för många hundra år sedan fast då med en kopp te och ganska obekväma men otroligt vackra kläder på sig ;)

Det enda negativa är väl att vi blev väckta kl 02.45 av ett himla liv från rummets telefon som inte ringde med en signal utan bara skrammel. När vi väl förstod vad det var som lät och sprang upp för att svara så var det ingen i andra ändan utan bara brus i telefonen. En liten stund senare hörde jag en smäll som lät som om det kom innifrån rummet. Hmmmm....



Kommentarer
Postat av: Carro

Spökhotell? :-o Låter läbbigt med telefonen och ljud inifrån rummet men mysigt med det andra.

2011-11-12 @ 10:39:38
URL: http://lattemammansvardag.blogspot.com
Postat av: erica

vad jag vet ska det inte vara känt för att vara något spökhotell men men. kan ju varit en granne som varit överförfriskad och ringt fel också ;)

för övrigt var det great :)

2011-11-12 @ 15:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0