Planerar julens alla event

Igår gjorde jag färdigt inbjudningarna till makens 35årsdag. Vi har bjudit in närmsta familjen för lite födelsedagsfirande. I år tänkte vi att alla kunde komma eftersom det är en större årsdag. Ska bli så roligt. Inbjudningarna är klara och ivägskickade och nu får vi hoppas att alla har möjlighet att komma. För min del innebär förberedelser för festen bara roligheter.
Jag älskar att planera :)

I lördags betade vi av nästan varenda julklapp vi hade på listan. Bara några få kvar och det känns så himla skönt. Restrerande klappar har jag redan klart för mig vad det ska bli och vart jag ska köpa dem. Det finns så mycket tid till annat i december sen än att leta klappar till alla. Medans alla andra jäktar och stressar så ligger mina klappar inslagna och klara för jul :)
Det är så det ska vara. Då kan jag fokusera på att pyssla med julgodis och annat smått och gott som bara är roligt.

Jultidningar har jag redan köpt en hel drös som jag läser i soffan med filtar och julmust som sällskap. Det är något speciellt med jultidningar!

Finns mycket som händer här i framtiden. Många födelsedagar att fira.
Sen ska vi ju som sagt på julmarknad i tjolöholm också.
Ser verkligen fram emot allt skoj vi ska göra här framåt.

Vad planerar ni andra att göra i vintermörkret?





En liten bild passande för årstiden som komma skall





Kommentarer
Postat av: Mad

Vi ska julpyssla lite med en kompis och hennes barn. Sedan blir det väl att shoppa julklappar och koka lite knäck. :-) Det är ett måste!

2011-11-03 @ 11:53:51
URL: http://vendeltid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0