Pyssel & papper

Idag har jag varit på pysselbutiken här i stan och köpt mig lite framtida projekt. Kort papper och lim. Har redan rätt så mycket sådant hemma men det behövdes lite nytt inför den kommande vintersäsongen.

Jag älskar att pyssla när man har ett nytt projekt i åtanke. Kan vara allt från inbjudnigar, scrapbooking, stickning, fotoböcker, baka, slå in presenter med mera med mera.

Tänk att man faktiskt har tid att sitta med sådant och bara trivas bland papper och lim :) Härligt!

Vad pysslar du med såhär års?



   

Kommentarer
Postat av: Mad

Jag pysslar med detsamma som du. :-) Kort och så ska jag försöka få tid att göra i ordning småsorkarnas album, nångång.. :-)

2011-10-29 @ 18:40:02
URL: http://vendeltid.blogspot.com
Postat av: erica

trevligt :-) Nu får du sätta fräs på albumscrapping så man får se det fina resultatet sen :-)

2011-10-30 @ 22:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0